Holiday Looks pentru cei mici de la TOMMY HILFIGER

A fost odată ca niciodată un băiat și o fată amândoi la fel de năzdrăvani.

Se jucau toată ziua și mereu erau îmbrăcați în cele mai cool ținute… Așa ar putea începe o poveste urbană modernă despre micii adulți. La TOMMY HILFIGER începe cu stilul prep al coastei de est, care aderă la cinci principii de bază: moștenirea americană, culori complementare, proporții ludice, distracția și imperfecțiunea perfectă.

Colecția TOMMY HILFIGER KIDS este creată pentru copiii al căror stil este atât jucăuș cât și practic și care sunt oricând gata de o nouă aventură. Și una dintre cele mai speciale, pe care o așteaptă pe tot parcursul anului, se apropie: sărbătorile de iarnă.

Vor fi înconjurați de toată familia, de prieteni buni și își vor dori ca și ei să strălucească în toate momentele festive care urmează. Încurajează-le imaginația și dă-le frâu liber ca să își creeze singuri ținute versatile și confortabile, perfecte pentru orice activitate.

Fetele pot alege o rochie sport, fie că este din denim rigid, din bumbac organic 100%, fie că este o rochie tip hanorac, cu un design contemporan, de asemenea din bumbac organic 100%. Tinerele domnișoare pot opta pentru o rochie un pic mai elegantă, cu un imprimeu îndrăzneț – noua monogramă TH all over. Cu un palton precum Check Pea, care este relaxed fit și are în compoziție 20% lână, o pereche de ghete Chelsea, mănuși și o căciulă la îndemână și gata! au outfit-ul perfect pentru a ieși repede la o plimbare.

De asemenea, de ce nu, poate alege un look atemporal format dintr-o pereche de jeans și un hanorac în culoarea preferată, și să se bucure de proporțiile jucăușe și voia bună caracteristice unui astfel de stil.

Stilul Tommy va fi repede îndrăgit și de către băieți. Pot purta o cămașă din bumbas elastic tip Oxford, peste care să pună un hanorac din fleece, super călduros, sau o bluză coloured blocked și vor fi cei mai șarmanți mici adulți de la petrecerea de Crăciun.

Copiii vor îndrăgi repede nota tinerească specifică Coastei de Est, stilul jucăuș și funcțional care se regăsesc în fiecare design al colecției TOMMY HILFIGER KIDS.

Descoperă întreaga colecție TOMMY HILFIGER KIDS pe tommy.com sau în magazinele TOMMY HILFIGER din România în București Mall – Vitan, Băneasa Shopping City și Iulius Mall Cluj – Napoca.

Holiday Looks pentru cei mici de la TOMMY HILFIGER
Holiday Looks pentru cei mici de la TOMMY HILFIGER

 

 

Despre SARKK SA
SARKK SA, fondată în 1998, este distribuitor exclusiv Tommy Hilfiger în România, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord și Moldova. Produsele Tommy Hilfiger sunt prezente în magazinele TOMMY HILFIGER, buticuri, o rețea extinsă de magazine selecționate și pe tommy.com.

De la 1 iulie 2019, Sarkk SA a fost numită distribuitor exclusiv și partener de franciză al CALVIN KLEIN în România, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania și Macedonia de Nord.

SARKK S.A. a căutat întotdeauna echilibru și o creştere organică, condusă de valori CSR și de aceea este una dintre cele mai puternice companii din piață, dezvoltându-se constant, captând atenţia celor mai exigenţi consumatori.

Despre Tommy Hilfiger
TOMMY HILFIGER este unul dintre cele mai recunoscute brand-uri de lifestyle premium din lume, o sursă de admirație și inspirație pentru consumatori din 1985. Brand-ul creează un stil emblematic, care prinde viață la intersecția dintre clasic și nou, creat împreună cu oameni care modelează cultura la nivel global. TOMMY HILFIGER celebrează esența stilului american clasic cu o notă modernă. Tommy Hilfiger oferă consumatorilor din întreaga lume calitate premium, prin TOMMY HILFIGER și TOMMY JEANS, cu o gamă largă de colecții, inclusiv îmbrăcăminte sport, denim, accesorii și încălțăminte pentru bărbați, femei și copii. Tommy Hilfiger are un angajament de neclintit față de sustenabilitate și incluziune.

Vânzările globale în retail ale produselor TOMMY HILFIGER au fost de aproximativ 9,3 miliarde USD în 2021, iar brand-ul este susținut de peste 16.000 de asociați din întreaga lume – prezent în 100 de țări și în peste 2.000 de magazine, inclusiv cel mai mare magazin global al său, tommy.com